close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פיתוח מנהלים מתכון בריא לצמיחה

מערכת שורשי אייר, תשעה29/04/2015

להיות מנהל זה לא רק רכב וטלפון צמוד, מדובר בעבודה מאתגרת ולעיתים מורכבת מאד כאשר צריך להוביל צוות שלם לעמידה ביעדי הארגון

תגיות:
התנהלות תקינה של כל ארגון תלויה באופן מוחלט על כתפיהם של מנהלי המחלקות השונות. להיות מנהל זה לא רק רכב וטלפון צמוד, מדובר בעבודה מאתגרת ולעיתים מורכבת מאד כאשר צריך להוביל צוות שלם לעמידה ביעדי הארגון, דבר שאיננו קל כלל ועיקר. בדיוק לשם כך נולד המושג פיתוח מנהלים והוא מיושם באופן קבוע במקומות עבודה רבים. הצורך לפתח את יכולות המנהלים חשוב לכל בעל עסק גדול שרוצה ליצור אצל כל מנהל תחת שרביטו מחויבות, אחריות אישית ודוגמא אנושית לשאר העובדים בחברה שיובילו להצלחה.

הדרכה אפקטיבית עבור פיתוח מנהלים
על כל מנהל ולא משנה באיזה תחום או מחלקה חלה חובה מתוקף התפקיד להגיע להישגים מהתכנון ועד ההוצאה לפועל כשלעיתים מעורב בכך צוות שלם של אנשים המחכים לקבל הנחיות מה לעשות, מה היעד ומהן האסטרטגיות הנכונות להשיג הצלחה ובכך להביא לצמיחה קולקטיבית. הכלים שמקבלים היום בלימודי התעודה או התואר אינם מספיקים כשנמצאים בעולם האמיתי של כאן ועכשיו, לכן, בדיוק לשם כך, מתקיימות הדרכות עבור פיתוח מנהלים אשר תפקידן לפתח ולהרחיב את מיומנויות הניהול של כל מנהל להצלחה בהנעת עובדים לעמוד באתגרים, שיפור התקשורת עם הסביבה, הבנת אסטרטגיות והצלחה בליצור מחויבות קולקטיבית בצוות.

תוכנית פיתוח מנהלים
תוכנית פיתוח מנהלים מתקיימת במקומות שונים ברחבי הארץ ומתפרשת על פני מספר מפגשים. הוצאת המנהלים להכשרה ופיתוח כישוריהם מחוץ למקום העבודה מומלצת מאד ובהיעדר תקציב ניתן גם ליישם את התוכנית בחדר ישיבות בארגון עצמו. התוכנית היא עבור צוות מנהלים מצומצם והיא מלווה בציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם להעברת האינפורמציה, בהרצאות אקטיביות, בסרטונים וסימולציות. התכנים שנלמדים בתהליך זה הם:

מיומנויות ניהול תהליכים מורכבים ושינויים בזמן אמת.
הרחבת הידע בתחום המקצועי והטכנולוגי.
קצת על מנהיגות, יחסי אנוש והצלחה בהנעת אנשים לפעולה.
סקירה לגביי הבנת צרכי הציבור כיום בצורת סקרים ומצגות.
אין ספק שמעבר להעצמת הידע של כל מנהל ומנהל, המפגש עצמו עם עמיתים משפר את יכולות העבודה בצוותא להובלת החברה למקום מנצח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה